רעיונות למסיבת רווקות

ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר
סרטון - שמיים בארץ
רוצות לערוך מסיבת רווקות עם מגוון רחב של פעילויות גיבוש מדהימות? בא לכן ערב רווקות מעניין, מרתק, עם ארוחות חלומיות? שמיים בארץ מרכיב חבילות ספא למסיבת רווקות בשילוב מנצח של מגוון רעיונות למסיבת רווקות. בשמיים בארץ חוויה מטריפה של כל החושים. באווירה ייחודית שלא קיימת בשום מקום אחר! ערב נשים בשילוב ארוחות מפנקות, פעילויות גיבוש, עיסוי לכלה, שרות מדהים, יחס מעולה, והשהות עד 2:00 בלילה. המארחים הצמודים המלווים אתכן לאורך כל הערב יוצרים הרגשת חלומית, מסיבת רווקות מדהימה! מסיבת רווקות בשמיים בארץ מסיבת רווקות הוא ערב רווקות שעורכות חברות הכלה קודם חתונתה. ערב רווקות בו מתכנסות חברותיה הטובות ועורכות מסיבת רווקות. ערב רווקות הוא אירוע מיוחד רגע קודם החופה, כל המסיבה מוקדשת לכלה וכל תשומת הלב רק לכלה. זהו ערב מלא פעילויות עם הרבה אהבה גיבוש וקשר בין החברות. מאחד את כל החברות. בערב זה קיימים מגוון רעיונות למסיבת רווקות מצליחה! בשמיים בארץ מסיבת רווקות קסומה, משחררת שהטעם המתוק נשאר לאורך זמן רב!

רעיונות למסיבת רווקות

רעיונות למסיבת רווקות ספא

מה כוללת? ארוחה מלאה, בר משקאות, פעילויות שונות ופינוקים לכלה. מהו מספר הבנות לערב רווקות מספר הבנות אינו מוכיח את הצלחת הערב. עיקר ההצלחה הוא חיבור זורם טוב בין הבנות ולאו דווקא מס' הבנות. ערב רווקות מתאים לכל סוגי הנשים והבנות.

ערב לנשים בספא

ערב רווקות עם תקציב שמתאים לכל אחת התקציב במסיבת רווקות בספא הוא מחיר סמלי תוך כדי התחשבות בסטודנטיות שבכן. וכדי לתת לבנות להכיר את המקום הנפלא ולהביא הרבה הרבה לקוחות מרוצים.

במסיבת רווקות ספא הכלה נכנסת לחדר טיפולים אישי שם מקבלת עיסוי מפנק של 45 דקות ממטפלת מקצועית ומעולה שיש רק בשמיים בארץ.
בנוסף מקבלת מגבת צחורה תכשירי רחצה סבונים – פינוק של ממש! חברות הכלה מתכנסות בזולה פרטית בריגושים וחוויות ו…..מחכים ברגש לכלה היוצאת מהפינוק המלא. כולן יושבות על גבי כרים וכסתות נח מאד! הישיבה המפנקת נותנת להתגבש ולאהוב. הישיבה על גבי הכריות יוצרת מסיבת רווקות חלומית!
הכל חופשי וזורם אפשר לדבר הכל! יש רק בנות. בזיקוקים ובשירה מצטרפת הכלה לחברותיה ומנות פתיחה טעימות מוגשות לשולחן.
מוזיקה חרישית מתנגנת ברקע צלילים נעימים ומרגיעים, הרגשה חלומית…

מגוון סדנאות בספא למסיבת רווקות

ספאבשמיים בארץ רעיונות למסיבת רווקות רחב ומגוון ישנן: סדנאות גיבוש, סדנאות צחוק, סדנאות נמרולוגיה, סדנאות אבחונים: כמו תווי פנים, ציור, שפת גוף, סדנאות דמיון מודרך, סדנת חשיבה חיובית, השלמות שבזוגיות, סדנאות שוקולד וסדנאות רבות ומגוונות הניתנות ע"י מרצים מיוחדים המעבירים את הסדנא בקול דרמטי ורגוע ומלהיב. לאחר הסדנא המגבשת המוצלחת במסיבת רווקות מקבלות בנות הקבוצה ארוחה מלאה איטלקית טעימה מיוחדת, בקבוק יין לכל חמש משתתפות, משקאות קלים וחמים חופשי. פינוקים מענגים לכל החושים.

עוד רעיונות למסיבת רווקות

החברות עורכות לכלה פעילויות שונות כמו: מצגת, חבילה עוברת, משחקי אישיות, משחקים קבוצתיים, משחקי גיבוש וחברה. הזולה הפרטית לשהותכן עד שתיים בלילה עם מארחים מחייכים לבושים לבן. הצחוק המתגלגל והרגשת ההנאה ממלאים את הספא…… מסיבת רווקות הוא ערב רווקות ערב מהנה של שחרור חושים ללא גבולות.

להזמנת מסיבות רווקות בספא שמיים התקשרו
לטלפון