ספא יום כיף

ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר
סרטון - שמיים בארץ
ספא יחודי שמים בארץ הופך לך את היום לחבילת יום כיף במובן המילה. יום כיף מפנק המתחיל בכניסה לתוך בועה גדולה ריחות נעימים של שמנים, ספא יום כיף מכניס אתכם לחיוך, לאושר, שלווה, הרמוניה של תחושות טובות. ספא לקבוצות עם ימי כיף גיבוש ביניכם, נותן לכם תחושות חיוביות של אחדות, שלום ורעות, יום גיבוש לקבוצות מושלם! הכניסה לספא רגשות חיוכים, וילונות המשי, חלום של פינוק. המארחים מלווים אתכם ישירות לזולה פרטית אישית. ימי כיף מתחילים בשירות ויחס מעולים!

ספא ימי כיף לקבוצות

קבוצות המחפשים ימי גיבוש, ימי פינוק או סתם יציאה לבילוי, שמיים בארץ מקום אידיאלי ומוצלח עם נוחות מקסימאלית. ארוחות השף כשרות למהדרין, טעימות יוצאות לשולחן, ריח של שמנים באוויר הפינוק מושלם. חדר טיפולים אישי עם טיפול ספא מקצועיים במיוחד, המטפלים בכם במקצועיות. חדר סדנאות רחב עם מרצים מהשורה הראשונה! ספא יום כיף לזוגות ספא לזוגות של שמיים בארץ, בונים לכם חבילות ספא מומלצות לזוגות שבאים להכיר אחד את השני טוב יותר! לחוות מחדש את החיים היפים. הרוגע, השלווה, האינטימיות, ההרגשה המדהימה של המקום מכניס בכם המון אהבה, כיף ופינוק גם יחד.

ספא יום כיף למסיבת רווקות

כלה ערב חתונתה, שנפגשת עם חברותיה בשמיים בארץ, הערב הופך ערב גיבוש מאחד ומלבב שהחברות הזאת נחקקת לאורך ימים.

ספא יום כיף

ספא מיוחד של שמים בארץ מציע מגוון חבילות ספא: לזוגות, בודדים או קבוצות, תוכלו לבחור יחד עם צוות העובדים בספא את החבילה בה אתם מעוניינים, יחד נתאים עבורכם חבילת יום כיף מושלם. מחירי חבילות ספא מגוונים ומשתנים הכל בהתאם לבקשתך יחד נרכיב עבורך ימי כיף מושלמים. באים לשמיים בארץ לחגוג ימי הולדת, ימי נישואין, פרידה מעובדים, מסיבות רווקות. באים זוגות לחבילות ספא. יום כיף לקבוצות, ספא לקבוצות עם מגוון סוגי סדנאות והפעלות כמו סדנת גיבוש, סדנת הצלחה, בריאות והרזיה ועוד. ניתן גם להזמין חבילה זוגית עם מפגש אישי עם קורא בכף יד או מודעות מהתת מודע למודע. מושלם למי שרוצה לבוא לכמה שעות של רוגע ושמחה.

ספא שמיים בארץ

1700-700-640 צרו עמנו קשר!