סדנאות גיבוש לעובדי בנק בספא הכי מפנק – שמיים בארץ במרכז

סדנאות גיבוש לעובדי בנק או ימי גיבוש לעובדים הינם שעות של לצוות בהן הם מתחברים ונהנים. ניתן לכלול בתוכו מגוון פעילויות ומתאים לקיים אותו מתי שמתאים. ניתן לקיים ערב ספא למנהלים, ימי עובדי חברה פרטיים או אירוע משרדי מרשים. אפשר גם לעשות ארוע אינטימי מיוחד לנשים (לדוגמה יום האישה או מסיבת רווקות לפני חתונה). ביום הארוע יש אופציה להנות מ פעילויות מגוונות, הפוקוס המרכזי בהם הננו התחברות, נופש, תוכן מעניין, מחבר ורענון כוחות של אנשי הצוות לשם המשך הצלחה במקום העבודה.

ערב התפנקות, גיבוש ופסטורליה לצוות

ימי פינוק משלבים שעשוע עם רצינות ותחושת חברות. ימי גיבוש מזכירים לעובדים כי מעריכים אותם, מזמינים אותם להכיר, להשתלב ולחזור לענייני עבודה עם כוחות מחודשים.

כיף בספא עם סדנאות גיבוש לעובדי בנק

הקומבינציה המעולה של גיבוש בספא מאפשרת לשלב טיפולים חלומיים עם מטפלים מקצועיים ביותר. הטיפולי ספא הם התענגות לגוף ולנפש שגורמים להרגיש רגועים ורעננים. יש אפשרות לשלב מסאג'ים ארוכים או קצרים.

טיפולים מענגים ברמה

טיפולי ספא לקבוצות עם סוגים שונים של פינוקים כמו טיפול עדין, עיסוי שוודי, מסאג' חזק, מסאג' רקמות עמוק, מסאג' בעל אופי פיזיותרפי, הוליסטי, עיסוי לעור הפנים, רפלקסולוגיה ופריפריה. לשלמות החוויה והרגשת הנחת ישנן בריכות, בריכה חמימה, ג'קוזי, בריכת מלחים ומינרלים. יש אופציה לחמם טורקי,לוקרים אישיים, חלוקים נעימים, מגבות, סבון ודברי רחצה.

סדנא של גיבוש, פעילויות ומופעים

אפשר לשלב סדנאות גיבוש לעובדי בנק ייחודיות ומחברות, יש הפעלות גיבוש למנהלים בסגנונות שונים. בספא אנו מציעים הפעלות במגוון תחומים, פעילויות לקבוצת עובדים או פעילויות ל ראשי חברה. אפשר לגוון ב סדנה פיזית כגון תאטרון ואילתור, סדנת גיבוש, סדנא של מחול, סדנה של צחוק, גיבוש בעזרת משחקים, ODT (Outdoor Training) או שפשוט להנות מהנוף הרגוע של הספא.

סדנא שמותאמת לאופי הקבוצה

ההפעלות מעליזות, מספקות וממלאות את הצוות באנרגיה טריה. בתוספת לזאת מתקיימות סדנאות גיבוש לעובדי בנק ומופעים כמו חשיבה חיובית , סדנא של בריאות , סדנה של תורת כף היד , סדנא של תורת המספרים , סדנא של הצלחה ועוד. המבחר רחב ובקלות נתאים את הסדנה המדויקת לאופי הצוות והאירוע .

ימי גיבוש או ערב פעילות עם ארוחת שף

בשביל להפיק יום גיבוש או ערב פינוקים מושלם, ניתן להוסיף ארוחה כפרית או ארוחה איטלקית בריאה ומענגת. המזון אצלינו כשר למהדרין והינו ברמה מעולה, הארוחה הינה ארוחת שף חלבית שאין כמוה!

ערבי גיבוש במרכז עם סדנאות גיבוש לעובדי בנק

כיף במרכז המאפשר חניה וגישה נוחה , נוף עוצר נשימה , חיבור לטבע עם משב הרוח של הים. מקום של רוגע ונשימה מרוחק מהמהומה, אווירה המאפשרת רגשי התחברות וכוחות חיוביות.

הלקוחות מדווחים

"הניסיון המעולה, הרמה האיכותית, השירות המקצועי והאדיב גם יחד, והדגש על הפרטים הקטנים, מבטיחים חוויה שלמה ומושלמת שנשארת עם הצוות המתנסה לאורך זמן אשר כי היום הזה, נחרט בתודעתם כיום מסקרן וססגוני ".

אטרקציות טיולים ובילויים באזור

אפשרי גם להנות מ אטרקציות באזור שיתאימו לזמן ,לתקציב ולהעדפות אישיות. מוצעים באזור סיורים בנחל אלכסנדר, רכיבה על סוסים, מסע ג'יפים לאורך החוף או בשטח, ריינג'רים, מקום לדוג עם פינות לעשות ברביקיו, אזורים יוצאי דופן כגון פארק אוטופיה, יינות יקב כרמל, בתי קפה, מסעדות וכדומה…