ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר

סרטון - שמיים בארץ
ימי פינוק לעובדים נתפסים היום כמטרה חשובה על מנת לייעל את העבודה ולגבש ביניהם. ימי פינוק לעובדים חשובים מאד כדי לגרום להם אהבת העבודה, ושמחה לבוא לעבודה יום, יום. ברגע שהבוס מוציא אותם לחוויות ימי כיף או ימי פינוק, העובדים יעשו כל מה שביכולתם להצלחת העבודה. הבוס מפסוט' מהתוצאות והעובדים מרוצים מהכיף והפינוק המלווה אותם בימי עבודה עמוסים.
ספא לקבוצות של שמים בארץ, הוא מקום מושלם לקיים יום פינוק לעובדים. החושך, הנרות, הישיבה על גבי מזרונים נותן לעובדים תחושות של חופש ושכרון חושים, האחדות, הגיבוש, יוצר קשר ואהבה בין העובדים. יושבים בתחושה של רענון, חופש, מילוי משאבים. המארחים המדהימים, העובדים בשמיים בארץ ממלאים כל צרכם של העובדים, להרגשת יום פינוק מושלם. מחלקים נעלי ספא נוחות במתנה, לתת להם הרגשה של בית חמים ונעים. השטיחים מקיר לקיר יוצר אווירה ניחוחה ונעימה..

ימי פינוק לעובדים

נפתח עם מנת מרק חמה ועסיסית ,הפותחת לכם את התיאבון לארוחות מדהימות של שף הבית, ימי פינוק לעובדים נפתחות עם מנות נשנוש קלילות המוגשות לשולחן.לחם הבית,טפנד זיתים ועגבניות מיובשות.. בהמשך נשלב סלט עלי בייבי ברוטב ויניגרט תפוזים. משקאות חמים,קלים ותוססים חופשי. לאחר המנה הטעימה נכנסים העובדים בסבבים לחדרי טיפול אישים, שם מקבלים טיפול אישי ע"י צוות המטפלים המעולים שיש ביום ספא לקבוצות של שמים בארץ. העיסוי המושלם מקנה לגוף הרגשת זרימה רוגע רענון והנאה מושלמת. ישנם המקבלים עיסוי באבנים חמות, עיסוי פנים, הכל לפי בחירה. לאחר סבב הטיפולים המקצועיים חוזרים העובדים לזולה הפרטית, שם מקבלים מנות איטלקיות מפנקות לפי בחירה מראש ואחרי שהבטן מלאה והמצב רוח מרומם ממשיכים לסדנה מעניינת ומגבשת. מבחר הסדנאות בשמיים בארץ רחב ומגוון. וכמו בכל אירוע מה שאנשים זוכרים את הסיום… הסיום המפנק היוצר יום פינוק מדהים הם הקינוחים הטעימים במיוחד של שמיים בארץ.. מיקס קינוחים התורם לסיום מנצח ליום מלא חוויות ופינוקים. בוס יקר, אם אתה רוצה לפנק את העובדים המעולים קח אותם לשמיים בארץ והפינוק יהיה מושלם!!! להזמנת יום גיבוש מפנק לעובדים בשמיים בארץ התקשרו לטלפון