ימי גיבוש לעובדים

ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר
סרטון - שמיים בארץ – לחץ כאן!

רעיונות לימי גיבוש לעובדים, הוא יום המוקדש לגיבוש העובדים, לאוורור מהיום יום ולחדש מצבורים! בשמיים בארץ תמצאו מגוון חבילות לימי גיבוש מיוחדים ומפנקים!

ימי גיבוש לעובדים

החלטנו לעשות יום גיבוש לעובדים. נסענו לכיוון צפונה עלינו על כביש מס 4 עברנו את צומת בית ליד, השרון, המשכנו עוד קצת. והופ הגענו. התרגשנו זו לא פעם ראשונה שאנו מגיעים. בסוף הדרך בין עצים ירוקים וכרי דשא נרחבים ישנו מבנה גדול מעוצב וממוזג ספא שמים בארץ. בשמיים בארץ ההנאה מושלמת השקט הרוגע השלווה. כל פעם שמחליטים לצאת – ימי גיבוש לעובדים כולם רוצים רק מקום אחד אחד אחד ומיוחד. המקום צבוע בצבעיה הכהים של הקשת זהב אדמדם בורדו חום.. שטיחים ארוכים ברצפה, וילונות משי מדהימים מחלקים את המקום לזולות פרטיות ריח של שמנים ארומטיים ומלחים קידם את פנינו מארחים מחייכים עטופים בלבן באו לקראתנו בחן בחיוך.. נכנסנו, צפינו כבר מה יהיה במהלך יום גיבוש לעובדים הזה . ימי גיבוש לעובדים הם הבנה חשובה לכך שכל אחד צריך להרגיש שייכות למקום בו הוא עובד ומבלה בו הרבה משעות ימיו, גיבוש לעובדים מחזק את האחדות, השלום, הקשר בין אחד לשני. התיישבנו בזולה על גבי כריות וכסתות העוטפות את המקום, השתרענו ונחנו מהנסיעה הארוכה המארחים עברו בין עובד לעובד והציעו לנו מנות פתיחה עם ממרחים. ואנו בשיא ההתרגשות לבנו פעם. מרצה צעירה ונחמדה באה לקראתנו והזמינה אותנו לסדנא בחדר סדנאות הרחב מימדים שיש בספא.

רעיונות לימי גיבוש לעובדים

בחרנו סדנת גיבוש דרך ציור, החלטנו שבימי גיבוש לעובדים המטרה היא גיבוש. ישבנו כולנו בחצי גורן שהמרצה התחילה להפנט אותנו בכלי נגינה מיוחד-דיג' מנגינה רגועה צלילים עלו, מהכלי אנו כולנו מהופנטים לשמע צלילי הרגיעה הללו. לאחר הניגון המיוחד עשינו תרגילי צוות באמצעות תהליך של ציור ושמן בצבעי פסטל,  חוויה שלעולם לא נעבור במקום אחר..רק בשמיים בארץ . כל מטרת הסדנא לגיבוש הקבוצה בדרך חוויתית קלילה ונעימה. זו הייתה שעה מיוחדת שעה של גן עדן מושלם! לאחר הסדנא המעניינת חזרנו מחודשי כוחות לזולה הפרטית של הקבוצה. תוך כדי ישיבה בזולה הנוחה התחלנו לשחק משחקי חברה מעניינים המגבשים את העובדים ארוחות מעלות ניחוח מיוחד על מגשי עץ גדולים נכנסו זו אחר זו לזולה הפרטית המעוצבת הנרות המרצים מול עיננו השלימו את החוויה המדהימה צדפים פרחים היו מסביבנו על גיטרה בס ניגן חברינו והאירוע היה מושלם! בשמיים בארץ חוויה שלא תשכחו!

טלפון להזמנות :

/

שעות פעילות (הזמנה מראש)
יום א'- ה' מ: 08:30 – 00:30 בלילה
יום ו'       מ: 08:00 – שעתיים וחצי לפני כניסת שבת
מוצ"ש:    מ: שעה וחצי אחרי צאת שבת – 00:30 בלילה

שם

טלפון

אימייל

הזמנה לתאריך

חבילת ספא

תקציב לאדם

הודעות