ימי גיבוש לחברות

ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר
סרטון - שמיים בארץ – לחץ כאן!
רעיונות לימי גיבוש לחברות אשר מוקדש לאיחוד העובדים, המנהלים, הרמת המצב רוח והמוטיבציה וזהו יום חשוב במיוחד לכל עסק.

ימי גיבוש לחברות

ימי גיבוש לחברות הם תופעה מוכרת בענף העסקי של כל ארצות ולאחרונה גם בישראל. מעסיקים רבים יודעים שעל מנת להעלות מוטיבציית העובדים ולייעל תפוקתם בעבודה, יש להוציאם לשילוב של ימי כיף לקבוצות או ימי גיבוש לחברות, בכל לוח שנה של חברה, ישנם מספר תאריכים מיוחדים לקיים ימי גיבוש לחברות, ערבי צוות או ימי כיף לקבוצות שונות. העובדים זקוקים עד מאד ליציאה לנופש גם כדי שיתגבשו ולהגביר אחדותם ביניהם. ימי גיבוש לחברות יוצר לעובדים כוח וחשק לבוא לעבודה יומיומית מעלה להם מורל, נותן להם קשר חזק בין העובדים להכיר אחד את השני ברמה האישית, לצחוק וליצור חוויות משותפות.

רעיונות לימי גיבוש לחברות

ימי גיבוש לחברות יכול לספק לאורחיו הנאה מושלמת. במיוחד ספא לקבוצות. בשמיים בארץ נותנים מענה מקסימאלי לקיום ימי גיבוש לחברות. המקום יוצר יום גיבוש לעובדים, יום כיף מושלם ומלא. הכניסה של ספא חוויה חלומית. מארחים עטופים בלבן מחייכים ניגשים לעובדים ההמומים שלא ידעו לאן נפלו. זה לזו מרכינים ראשיהם כן הגענו למקום הנכון. יום גיבוש שנפתח בצורה דרמטית וקולחת כבר מכניס את האורחים למין יום כיף של גיבוש לעובדים. האורחים המרוגשים נכנסים לזולה פרטית אישית, שם מתנהל תהליך האירוח, הכל ישיבה כיפית מפנקת על גבי כריות וכסתות..

ימי גיבוש לחברות בשילוב סדנאות גיבוש

לאחר המנה הטעימה יוצאים בני הקבוצה לפעילות מעניינת מקורית, מושקעת, ספא עם סדנאות גיבוש בחדר סדנאות היוצר גיבוש בין העובדים. המרצים המעולים בשמיים בארץ מעבירים סדנאות מעניינות ומגוונות שכל הצוות נהנה מכל רגע ורגע בספא המיוחד, ספא מומלץ. הפעילות מאד חשובה ליצור יום גיבוש בין העובדים ולהכרה ביניהם המביא ליחס טוב בין הצוות. לאחר הסדנא המעניינת חוזרים הקבוצה לזולה הפרטית אישית המוזיקה הרגועה הרוגע השקט יוצר לכולם יום פינוק, יום כיף, חלום.. מנות עיקריות ניגשות זו אחר זו לפי בחירה, מגוון הארוחות רב וטעים לכל אחד! בשמיים בארץ ישנה פינת משחקי חברה לבילוי מקסימאלי והנאה מושלמת. קינוחים מתוקים ומיוחדים הניתנים בשמיים בארץ יוצר חווית ספא שאין דומה לה ומשאירה את טעמה המתוק להרבה הרבה שנים! יום גיבוש המתנהל בשמיים בארץ הוא יום איכותי מאד מבחינת תכנים ועמוס בשפע של הנאה! שמיים בארץ- הצלחת הנאה מובטחת! להזמנת ימי גיבוש לחברות או ימי כיף לקבוצות

טלפון להזמנות :

/

שעות פעילות (הזמנה מראש)
יום א'- ה' מ: 08:30 – 00:30 בלילה
יום ו'       מ: 08:00 – שעתיים וחצי לפני כניסת שבת
מוצ"ש:    מ: שעה וחצי אחרי צאת שבת – 00:30 בלילה

    שם

    טלפון

    אימייל

    הזמנה לתאריך

    חבילת ספא

    תקציב לאדם

    הודעות