יום כיף בספא

ספא דף ביתחבילות ספא זוגיותחבילת ספא לקבוצותהצעת מחיר
סרטון - שמיים בארץ – לחץ כאן!
יום כיף בספא כשמו כן הוא יום שכולו כיף והנאה. יום של חיזוק התחושות חיזוק של ריגושים חוויות ויצירת זיכרונות. יום כיף בספא בשרון הינו יום שמתאים לכ-ו-ל-ם! הוא יום גדוש ועמוד בחוויות והנאה.

למי מתאים יום כיף בספא

בילוי בספא מתאים לזוגות  אשר מחפשים לבלות במשותף, מחפשים להתפנק ולהרגע מעמל יום יום.  יום כיף בספא מתאים לאנשים בעלי מעמד המחפשים להתפנק. קבוצות המרגישות צורך בחיזוק הקשר בניהם. ערבי גיבוש לחברה היוצאים להתגבש ולהתאוורר ימי הולדת לחברים, מסיבות והפתעות. מסיבת רווקות -בנות העורכות מסיבה לכלה ערב החתונה. ידידים ומכרים המחפשים אירוע משותף. בילוי בספא שמיים בארץ מתאים ולכל אחד ואחת המרגישים צורך ביציאה מהשגרה ובבילוי מושלם. יום כיף בספא הוא בילוי יחודי המקנה למבלים תחושות רענון התחדשות זרימה כיף והנאה מושלמת. שמיים בארץ מציע לקהל אנשיו הבאים בשעריו יום כיף מושלם המותאם לכל אחד ואחד.

פינוק של יום כיף בספא

כחלק של יום כיף בספא אפשר להנות מפינוקים שונים בספא: בכניסה לספא תקבלו נעלי בית מפנקות. כנסו לזולה פרטית שלכם שם מוגשות ארוחות שף כשרות למהדרין עשירות וטעימות. בר משקאות- חופשי מיצים ותוססים מבית קוקה קולה. עמדת קפה ותה. מסג' מפנק טיפולי ספא לעור עיסוי משולב עם באבנים חמות. אמבט שמנים מיוחד, סדנאות מעניינות ומגוונות כמו "סדנת הצלחה", המנחה רחל שטילמן תאיר את עינכם על צורת המחשבה ואיך היא מובילה אותנו להצלחה או כישלון. על ידי הרגלי חשיבה חיובית במצבים בחיים, האדם יכול לשנות כל תחום בחיים להצלחה גדולה מאד. יש גם סדנאות של בריאות והרזיה דרך נשימה או סדנת אבחון בכף יד. יש סדנאות של גיבוש והומור אם אתם באים כקבוצה שרוצים לצחוק ולהתגבש. ועוד ועוד חבילות ספא זוגיות או ספא לקבוצות עם פינוקים שונים.

חבילת יום כיף בספא במרכז

שמיים בארץ מציע מגוון חבילות ספא זוגיות ,בודדים או קבוצות תוכלו לבחור יחד עם צוות העובדים בספא את החבילה בה אתם מעוניינים. יחד נתאים עבורכם חבילת יום כיף בספא מחירי חבילות ספא מגוונים ומשתנים הכל בהתאם לבקשתך יחד נרכיב עבורך יום כיף מושלם בספא.

1700-700-640

צרו עמנו קשר!