יום גיבוש של שמיים בארץ בשיתוף פעולה עם אתרים נוספים לאירועים, מספקים יום כיף לקבוצות במרכז באיכות גבוהה ביותר, עם אפשרויות נוספות. למשל אופציה לאזור של פינוקים. ברכות, ג’קוזי, סאונה, חמם טורקי, אמבטיות שמנים, בריכת מלחים ועוד.. ניתן להרכיב חבילות של ערב גיבוש כולל מרחצאות עם סעודה הכשר מהדרין או רעיונות ליום גיבוש מחלקתי עם טיפולי ספא וסדנאות. בהתאם לתקציב יכולים לגבש חבילות ספא לקבוצות עם כל החוויות האפשריות. מהשיח הראשון בטלפון נבנה יחד את החבילה המושלמת בשביל המארגנים.

איך מפיקים יום כיף ( איכותי ) בלי מכשולים?

יום כיףאולי אתם רוצים מקום מיוחד על מנת לגבש את הקבוצה. ספא שכולל מגוון עיסויים, הפעלות וארוחה כשר מהדרין במתחם אחד. הגעתם לאתר הכי מוצלח שיש! ימי כיף בשמים בארץ בוודאי המקום האידיאלי לכם. עם ניסיון מפואר יותר מ 16 שנה ואלפי לקוחות אוהדים. מיטב העסקים במשק נהנו אצלנו. עובדי בנק כמו בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק מזרחי. קופת חולים לאומית, מכבי, כללית. ביטוחים למשל כלל, מיגדל, ביטוח ישיר. משרדי ממשלה, חברות היי טק וכמעט כל חברה שתכלו לדמיין, בילו, נהנו, שבו וחוזרים לשמיים בארץ כדי להתנסות עם חוויות חדשות.

רעיונות ליום גיבוש מחלקתי (עם מסאג'ים ברמה גבוהה )

בשמיים בארץ יש את מיטב המטפלים המקצוענים בארץ, הנותנים עיסוי מפנק משחרר, מרגיע ומפיג מתח ע"י העוצמה הרצויה. סדנאות גיבוש בצירוף מסאג'ים מיוחדים ממבחר זנים, בחדר עיסויים אישי עם שמנים אתריים, הטובים לעור ומניחים את עור הגוף משוחרר ואת כולם נינוחים. טיפול איכותי התורם מצב רוח הנאה וכיף מצב רוח של ערב חברה מפנק ומגבש באמת.

ימי כיף לקבוצות הינו דבר שכדאי להשקיע בו חשיבה!

אם אתם צריכים ימי כיף מפנק, בואו אלינו, שמיים בארץ והחוויה ביניכם יהיה מאחד ומפנק עד מאד! יום כיף לצוות קטן של שמים בארץ אתר ייחודי המושך מאות הזמנות של רעיונות לערב גיבוש. בספא נותנים ללקוחותינו יום כיף של ממש, מסאג'ים בשילוב סדנת גיבוש או סדנא של סי בי טי , פעילויות גיבוש ואנשי צוות שיגרמו לגבש את כולכם ויהפכו יום גיבוש למנהלים מוצלח ומיוחד!

יום כיף לעובדים ( מדוע כדאי בשמיים בארץ? )

בשמים בארץ מארגנים ימי כיף לקבוצות או רעיונות לערב גיבוש לעובדים יחד עם טיפולים, מנות כשר מהדרין ובחירה רחבה של הפעלות. התחברו לקהל לקוחותינו המאושרים. אנו מציעים רעיונות לערב גיבוש לעובדים, רעיונות ליום גיבוש אלו יכולים לכלול קבוצות גדולות וקטנות.
בשמיים בארץ ניתן להפיק ימי גיבוש לעובדים, יום כיף לעובדים במרכז, יחד עם פעילויות מגוונות וחוויתיות, פעילות גיבוש עם טובי המנחים.
במרכז שמיים בארץ המגוון רחב: סדנאות שפת גוף, תווי פנים, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות טיפולי ספא, סדנאות גיבוש והומור, סדנאות שוקולד, סדנאות מודעות, סדנאות ריקוד, סדנאות גיבוש והומור וסדנאות נמרולוגיה.
לסיכום במידה ואתם המארגנים של יום גיבוש לקבוצות והנכם רוצים לקבל את התשבחות ומחמאות מידידכם בחברה, התקשרו עכשיו: שמים בארץ טלפון